Jesteś tutaj:   

Aktualne ogłoszenia

Ogłoszenie z dnia 04 marca 2024

Konin, dnia 04 marca 2024r.

Ogłoszenie o naborze kandydatów

na wolne stanowisko urzędnicze

Inspektora ds. dróg i obiektów mostowych

 

 

Nazwa i adres jednostki:  Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie

                                            ul. Świętojańska 20d, 62-500 Konin

 

1.  Wymagania związane ze stanowiskiem:

  • obywatelstwo polskie;
  • wykształcenie wyższe techniczne, kierunek budownictwo;
  • staż pracy co najmniej 3-letni w branży drogowej (wykonawstwo, biuro projektowe) lub w  administracji publicznej;
  • posiadanie prawa jazdy kat. B.
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni  praw publicznych;
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia;
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku

 

2.   Wymagania dodatkowe:

  • znajomość aktów prawnych związanych z realizowanym zakresem zadań, w szczególności ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane, ustawy o szczególnych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ustawy o drogach publicznych oraz przepisów wykonawczych do ustaw oraz praktyczna umiejętność stosowania ww. przepisów;
  • umiejętność weryfikacji dokumentacji technicznej;
  • komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole;
  • odpowiedzialność i sumienność;
  • zaangażowanie w wykonywane obowiązki;
  • umiejętność rozwiązywania problemów.

 

3.   Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

  1. Planowanie, przygotowanie, nadzór merytoryczny nad realizacją oraz udział w komisji odbiorowej zadań w zakresie: budowy, przebudowy i remontów dróg, obiektów mostowych oraz przepustów.
  2. Przygotowanie części merytorycznej postępowań przetargowych z zakresu inwestycji dotyczących dróg i  obiektów mostowych oraz udział w pracach komisji przetargowej.
  3. Weryfikacja oraz opracowywanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
  4. Weryfikacja oraz opracowywanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.
  5. Uzgadnianie, opiniowanie i sprawdzanie dokumentacji projektowych oraz wydawanie warunków technicznych.
  6. Weryfikacja projektów w zakresie uzyskiwania wymaganych opinii i uzgodnień, niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania.
  7. Uzgadnianie (opiniowanie) projektów drogowych oraz projektów skrzyżowań dróg (publicznych i wewnętrznych) z drogami powiatowymi.
  8. Ocena przekazanej dokumentacji technicznej dotyczącej budowy lub przebudowy dróg i obiektów mostowych.
  9. Opiniowanie lokalizacji infrastruktury oraz urządzeń nie związanych z drogami na obiektach mostowych i w pasach drogowych.
  10. Merytoryczne przygotowanie wniosków o dofinansowanie zadań związanych z budową, przebudową i remontami dróg i obiektów mostowych z funduszy zewnętrznych.
  11. Opracowywanie planów rzeczowo - finansowych rocznych i wieloletnich w zakresie dróg i obiektów mostowych.
  12. Uczestniczenie w procesie planowania wydatków rocznych i wieloletnich oraz informowanie o potrzebach zmian planów, w zakresie wydatków wynikających z powyższych zadań.
  13. Opracowywanie projektów umów z zakresu prowadzonego stanowiska.
  14. Sporządzanie sprawozdań i informacji z zakresu prowadzonego stanowiska.
  15. Wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego.



4.   Wymagane dokumenty aplikacyjne:

  1. życiorys - curriculum vitae;
  2. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje;
  4. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
  5. oświadczenie o niekaralności;
  6. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

5.  Wymogi formalne:

  • złożenie wymaganych dokumentów;
  • spełnienie wymagań związanych ze stanowiskiem określonych w pkt 1.

 

6.  Informacja o warunkach zatrudnienia:

  • miejsce pracy: Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie, ul. Świętojańska 20d oraz praca na terenie powiatu konińskiego;
  • podstawa nawiązania stosunku pracy: umowa o pracę, pełny wymiar czasu pracy;
  • planowane zatrudnienie - bezpośrednio po dokonaniu wyboru.



7.  Informacja o wskaźniku zatrudnienia:

  • w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce  w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej  6%.

 

8.  Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

  • dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Koninie lub przesłać pocztą na adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie, ul. Świętojańska 20d, 62-500 Konin;
  • dokumenty należy przedkładać w zamkniętej kopercie z dopiskiem "dotyczy naboru na stanowisko Inspektora  ds. dróg i obiektów mostowych";
  • termin składania dokumentów upływa w dniu 18 marca 2024r. o godz.14.00;
  • dokumenty, które wpłyną do Zarządu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

 

9.  Informacje dodatkowe:

1)    nabór na wolne stanowisko odbywać się będzie w dwóch etapach, na które składają się:

a)    wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze,

b)    postępowanie sprawdzające wyłonionych w pierwszym etapie kandydatów polegające na ocenie merytorycznej złożonych dokumentów aplikacyjnych oraz rozmowie kwalifikacyjnej;

2)    osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną o tym poinformowane;

3)    informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczona na tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych  w Koninie.

4)    dyrektor jednostki zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania dokumentów aplikacyjnych, zmiany terminu i miejsca ich otwarcia.

 

 Dyrektor  

                    Zarządu Dróg Powiatowych w Koninie

                   /-/  Sylwia Cichocka

 

 

 

 

 

Załączniki do ogłoszenia:      

1. Kwestionariusz osobowy.

2. Oświadczenie o niekaralności.

3. Oświadczenie o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. 

4.  Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych.      



Informacja o nierozstrzygnięciu naboru

 

INFORMACJA O NIEROZSTRZYGNIĘCIU NABORU

przeprowadzonego na podstawie ogłoszenia o naborze na wolne stanowisko urzędnicze  Inspektora ds. dróg i obiektów mostowych  w Zarządzie Dróg Powiatowych w Koninie

 

Informuję, że nabór na stanowisko Inspektora  ds. dróg i obiektów mostowych ogłoszony w Biuletynie Informacji Publicznej Zarządu Dróg Powiatowych w Koninie w dniu 27 września 2023r. zostaje unieważniony ze względu na niespełnienie przez kandydatów wymagań zawartych w ogłoszeniu.

 

                     Dyrektor  

Zarządu Dróg Powiatowych w Koninie

           /-/  Sylwia Cichocka

 

Ogłoszenie z dnia 27 września 2023 o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora ds. dróg i obiektów mostowych

Konin, dnia 27 września 2023 roku

 

Ogłoszenie o naborze kandydatów

na wolne stanowisko urzędnicze

Inspektora ds. dróg i obiektów mostowych

 

 

Nazwa i adres jednostki:  Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie

                                            ul. Świętojańska 20d, 62-500 Konin

 

1.  Wymagania związane ze stanowiskiem:

  • obywatelstwo polskie;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni  praw publicznych;
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia;
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
  • wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, kierunek budownictwo, specjalność drogowa lub mostowa;
  • staż pracy co najmniej 3-letni w branży drogowej lub mostowej (wykonawstwo, biuro projektowe, administracja publiczna);
  • posiadanie prawa jazdy kat. B.

 

2.   Wymagania dodatkowe:

  • znajomość aktów prawnych związanych z realizowanym zakresem zadań, w szczególności ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane, ustawy o szczególnych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ustawy o drogach publicznych oraz przepisów wykonawczych do ustaw oraz praktyczna umiejętność stosowania ww. przepisów;
  • komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole;
  • odpowiedzialność i sumienność;
  • zaangażowanie w wykonywane obowiązki;
  • umiejętność rozwiązywania problemów.

 

3.   Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

  1. Planowanie, przygotowanie, nadzór merytoryczny nad realizacją oraz udział w komisji odbiorowej zadań w zakresie: budowy, przebudowy i remontów dróg, obiektów mostowych oraz przepustów.
    1. Przygotowanie części merytorycznej postępowań przetargowych z zakresu inwestycji dotyczących dróg i  obiektów mostowych oraz udział w pracach komisji przetargowej.
    2. Weryfikacja oraz opracowywanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
    3. Weryfikacja oraz opracowywanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.
    4. Nadzór nad prowadzonymi robotami remontowymi i inwestycjami.
    5. Uzgadnianie, opiniowanie i sprawdzanie dokumentacji projektowych oraz wydawanie warunków technicznych.
    6. Weryfikacja projektów w zakresie uzyskiwania wymaganych opinii i uzgodnień, niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania.
    7. Uzgadnianie (opiniowanie) projektów drogowych oraz projektów skrzyżowań dróg (publicznych i wewnętrznych) z drogami powiatowymi.
    8. Ocena przekazanej dokumentacji technicznej dotyczącej budowy lub przebudowy dróg i obiektów mostowych.
    9. Opiniowanie lokalizacji infrastruktury oraz urządzeń nie związanych z drogami na obiektach mostowych i w pasach drogowych.
    10. Merytoryczne przygotowanie wniosków o dofinansowanie zadań związanych z budową, przebudową i remontami dróg i obiektów mostowych z funduszy zewnętrznych.
    11. Opracowywanie planów rzeczowo - finansowych rocznych i wieloletnich w zakresie dróg i obiektów mostowych.
    12. Uczestniczenie w procesie planowania wydatków rocznych i wieloletnich oraz informowanie o potrzebach zmian planów, w zakresie wydatków wynikających z powyższych zadań.
    13. Opracowywanie projektów umów z zakresu prowadzonego stanowiska.
    14. Sporządzanie sprawozdań i informacji z zakresu prowadzonego stanowiska.
    15. Wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego.

 

 

4.   Wymagane dokumenty aplikacyjne:

1)    życiorys - curriculum vitae;

2)    kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

3)    kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje;

4)    kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;

5)    oświadczenie o niekaralności;

6)    oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

5.  Wymogi formalne:

  • złożenie wymaganych dokumentów;
    • spełnienie wymagań związanych ze stanowiskiem określonych w pkt 1.

 

6.  Informacja o warunkach zatrudnienia:

  • miejsce pracy: Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie, ul. Świętojańska 20d oraz praca na terenie powiatu konińskiego;
  • planowane zatrudnienie ? bezpośrednio po dokonaniu wyboru.
  • podstawa nawiązania stosunku pracy: umowa o pracę, pełny wymiar czasu pracy;

 

7.  Informacja o wskaźniku zatrudnienia:

  • w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce  w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej             i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej  6%.

 

8.  Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

  • dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Koninie lub przesłać pocztą na adres: Zarząd Dróg Powiatowych         w Koninie, ul. Świętojańska 20d, 62-500 Konin;
  • dokumenty należy przedkładać w zamkniętej kopercie z dopiskiem ?dotyczy naboru na stanowisko Inspektora  ds. dróg i obiektów mostowych?;
  • termin składania dokumentów upływa w dniu 20 października 2023r. o godz.14.00;
  • dokumenty, które wpłyną do Zarządu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

 

9.  Informacje dodatkowe:

1)    nabór na wolne stanowisko odbywać się będzie w dwóch etapach, na które składają się:

a)    wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze,

b)    postępowanie sprawdzające wyłonionych w pierwszym etapie kandydatów polegające na ocenie merytorycznej złożonych dokumentów aplikacyjnych oraz rozmowie kwalifikacyjnej;

2)    osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną o tym poinformowane;

3)    informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczona na tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych  w Koninie.

4)    dyrektor jednostki zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania dokumentów aplikacyjnych, zmiany terminu i miejsca ich otwarcia.

 

 

 

 

 

 

Załączniki do ogłoszenia:      

1. Kwestionariusz osobowy.

2. Oświadczenie o niekaralności.

3. Oświadczenie o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. 

4.  Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych.